Cool (és praktikus!) On-the-go felszerelés új anya-anya & babák-híresség csecsemők és gyerekek – anya & babák – People.com

Végtére is, úgy tűnik, hogy kiabálni a világnak, Nézd meg mi Im csinálás! De mint kiderült, nem érdekel, mint azt gondoltam. Megvan, hogy mit tudsz csinálni, mint egy új anya, és az emberek valójában nem fizetnek annyi figyelmet, mint gondolod, hogy lesz. Ezt a fedelet könnyű, állítható, és jellegét meghatározza egy baba babakocsi carseat combo-értékelések rugalmas megnyitása a tetején, hogy kandikál a a, a kis one, ha szükséges. Az a legjobb megoldás a diszkrét etetés, távol az otthontól. Udvariasság Bjorn Baby Bjorn több fuvarozó, $200 igen, az ár pont a magas oldalán, de a kényelem is páratlan. Ive próbált több fuvarozó, és ez a souped-up változata a klasszikus fuvarozó a legkönnyebb a hátamon időnként én szinte észre sem én 12 lb. utas szunyókált el, míg én a trek, kihangosító.

Törekedjünk, hogy anya meg a legrosszabb–a vágás

Ők éreztem magam egy kicsit kényelmetlen, és egy kicsit fenyegetett, és annyira, mint én az összes ilyen dolgokat, azonnal elhatároztam, utáltam őket. Amikor láttam, én igazi meg vacsorára aznap este, leültem, és felnyögött, és azt mondta nekik, hogy mennyi, mint a középiskolában volt, mint a bajos csajok. Szerdán, a történet időben megyünk. Nevettünk, és ez az egész szórakoztató, és úgy éreztem magam újra. Egy utálatos.

A 10 legjobb hirdetések 2014 – üzleti bennfentes

Néha cringeworthy, és nagyon megható más pontokon, a videó ment vírusos, és akár több mint 92 millió találatot bemetszett. Ökörszem azt mondta, a videó segített egy hatalmas 13,600 %-értékesítések számának növelését. 8. Cardstore “Világ legkeményebb munkát.” A szuper sajtos, Cardstores #WorldsToughestJob de ad nem szerzés a márka üzenet egy szuper megosztható módon példaértékű munkát. Üdvözlet kártya cég készített hamis munkát ad egy “igazgatója operations” egy újságban, de tartott valódi állásinterjúk keresztül webkamerával. A potenciális megkérdezettek hitetlenkedve nőtt, mint a kérdező felsorolt, munka követelményeinek: 24 óra egy nap nélkül eltörik, és a fizetés nélkül dolgozó. A nagy mutatják, a végén?

2014-es legjobb: egy nagyon rázza fellebbezés vendég oldalra dől | A pályán | Vasvilla

Las Robertas – “Második el” 7. Együtt Pangea-“Badillac” 8. Mózes, és az első született – “megvan készségek” 9.T.I.-ft.

2014-es Volkswagen Beetle GSR: baba lesz?

Ez a dolog, ezen a környéken: vezetés megszilárdította valami gondolkodtam már körülbelül egy darabig. Nekem, azt hiszem, igaza a lóerő sweet spot 200 HP körül. Az autók már vezetett hogy a tartomány, mondjuk, 160-220 HP (FR-S, Abarth 500, Fiesta ST, stb.), az is már volt a legszórakoztatóbb bizonyultak. Van jó, nagyon jó gyorsulás, de ők nem olyan erős, hogy te állandóan úgy érzi, mint te, aki vissza, ami mindig elég idegesítő. Ez a bogár GSR egy pokoli sok móka-hoz hajt.

Leave a comment